05.12.2010

Part II

Min helt egen fortolkning, beklager det ringe billede...
MEN!..

-

-Bling og Glam! Farven kan jo ændres til et utal af andre muligheder, guld, sølv, lilla glitter! Kun fantasien sætter grænser..
Men jeg er tosset med grøn i denne sæson, og måtte derfor selv have en lille bid af Khaki på neglene..
Og hermed også klar til nytår og julens fester!...

Kom bare an!

Her er brug CND Gele forstærkning nedenuder med kort forlængelse af naturneglen og herefter svøbt og smurt i glimmer.. Effekten holder i ca 4 uger.. Og så kunne man prøve med en ny farve?
Jeg ahr nu haft mine negle på i en uge, og jeg er så vild med glimmer at jeg MÅ prøve at få en anden farve på inden jul Jeg tror at det bliver sølv!.. Billeder kommer senere, når de er lavet..

Merry Christmas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar