11.02.2011

BabyFeet!

SÅ fik jeg endelig ordnet mine fødder og tånegle for første gang hos en fodterapeut!

Alle mine skrækscenarier omkring fodterapi, maskinfile og beskæring af hård hud faldt FULDSTÆNDIG til jorden!..
Man må sige at Dorte Holm, er TOP professionel og har sørget for at jeg nu har de lækreste fødder. Og har omvendt mig fuldstændig, jeg er så glad for mine fødder. Det er nu et par dage siden og jeg går stadig på skyer, det er jo helt fantastisk.





Se mere om Dorte hér, kan vidst varmt anbefales at ringe og booke en tid :)

NU skal de bare selv holdes ved lige ved hjælp af lidt Cucumber Heel Therapy fodcreme fra CND og så skal de vel have en gang Shellac så de får lidt lækker glans.

Cucumber Heel Therapy Vejl kr. 149,-


Og faktisk går jeg så småt og overvejer at investere i en elektrisk fil.. Imponerende! :)

Og SÅ er jeg vidst sommerklar! Kom an!



Se mere på min hjemmeside omkring negle, hånd og fodpleje og øvrige behandlinger
Eller se mere i galleriet

3 kommentarer:

  1. Hvad kostede behandlingen? :)

    SvarSlet
  2. Det koster kun 320,-!!!
    Spild af penge ikke at gå derned!...Eller.. Hvad man siger.. Heh'! :D

    SvarSlet
  3. Uh, mine fødder kunne virkelig godt trænge, men tror jeg venter til sommer! :D

    SvarSlet