25.03.2011

Næste DM i år afholdes...

Ja, believe it or not.. Vi har to mesterskaber om året i negle. Og begge DM.
Næste gang d. 24+25 September i Herning under den årlige frisør messe, Hair Trend.


Sååååehhh..
Ja, så'n er dét! Hvorfor? Det ved jeg ikke - før i tiden var der forskel på looket i konkurrencerne, det er der ikke umiddelbart mere, samme look, samme deltagere, måske samme vindere? Det bliver spændende at se.

Dog er der en lille forskel. Der er en anderledes opdeling i kategorierne.
Til efteråret deles de op i "Amatør" og "Professionel". Tip og skabelon. Gelé og akryl.. Mener jeg. Det er jo top forvirrende. Der kommer i hvert fald 4 Danmarks Mestre mere i år.



Til DM i efteråret afholdes der så også en separat kategori: Nail Art! Og her er der altså ballade på drengen. Det er en super sjov konkurrence at overvære. Pigerne der stiller op i denne kategori er top kreative og laver nogle hjernedøde lange og dekorerede negle. De bliver vurderet udfra et samlet helhedsindtryk, dvs at stylingen også skal passe til temaet.
Jeg GLÆDER mig til at se hvad pigerne har fundet på og håber på at der er flere der stiller op i år i denne her kategori.
Sidste års vinder, Karen Hasager, blev sendt videre til World Cup (EM afholdt i München) kom hjem til Danmark igen med sindssyg FLOT 1. PLADS!.. WELL DONE!..
Første billeder er Karens DM vindernegle hvor temaet var, Bryllupskultur - En verden til forskel.




De næste 3 billeder er Karens EM vindernegle fra temaet Festival of Fairytales






Oooooog så lader vi lige nedenstående diverse nail art billeder tale lidt for sig selv... :)









4 kommentarer:

  1. Hej Manja.
    Jeg mener at det hedder "Begynder" & "Professionel".
    Jeg vandt 2 pladsen i "Begynder-kategorien" sidste år, så tror det hedder det samme i år...? Knus Anamarija

    SvarSlet
  2. Hey girls.

    Man skal også tænke på at i foråret til DM hos DKF skal man nu også forlænge neglepladen.
    Så der er begyndt at være en væsentlig forskel på de to typer DM.

    SvarSlet
  3. Wow! Jeg er lidt blown away af den vilde nail-art! Hvor ville jeg gerne være den der lægger negle til de konkurrencer!

    SvarSlet
  4. Ria send et billede af dine negle til mail@negle-nu.dk, så kan det være jeg kan benytte dig som model...

    SvarSlet