10.06.2011

Når solen titter frem

-så elsker jeg at jeg ikke længere behøver at smøre mig ind i en fed klammo ansigts sollotion..
Nixen, jeg er dækket ind med Faktor 26 i min Mineral Foundation! Så er makeup og faktor nemt klaret i et snuptag.

Mineralogie er et af de største mineral makeup mærker der findes i USA og fx Australien og det er godt på vej herhjemme. Netop på grund af fantastiske priser (ca. 20-25% BILLIGERE end andre førende Mineral mærker på markedet) og den gode dækkeevne og muligheder.
Mineralogie foundation findes i løst og fast form, flydende og på dispenser incl mini kabukibørste i enden. Perfekt til tasken og til a tgenopfriske solbeskyttelsen i løbet af dagen.






Det er vigtige ingredienser som zink oxid og titanium dioxid der formår at give naturlig god besyttelse med solens forfærdelige UV stråler.

Så ud og nyd solen og så stang lækker ud samtidig! Det er helt lovligt at have makeup på stranden :)

God sommer!



Find nærmeste Mineralogie forhandler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar