10.08.2011

Me today



Elsker mine dybrød/violet/brune'ish negle!

2 kommentarer:

  1. Heej!

    Jeg har læst på en blog at du har lavet nogle negle, hvor du kom noget specielt neglelak på. Noget neglelak hvor neglen blev ekstra tyk. Hvad er det for en neglelak og hvor kan den købes?

    Foresten, god blog, er godt nok blevet fast læser,ø og tror jeg vil prøve at lave de negle du har lavet til din veninde (på hendes store dag)på mig selv eller en veninde (:

    Knus Rina! rinaolesen.blogspot.com

    Gerne! Endelig! Bliv læser på min blog også. Har dog sommer pause lige nu, men kommer snart igen! (:

    SvarSlet
  2. Hey Rina..
    Tak for din søde kommentar.. Jeg har selv æret lidt stille, der er altid noget at se til..

    Det er Shellac du tænker på, og det faktisk kun til professionelt brug, så du mp ind og booke en behandling hos en salon. Behandlingerne koster ca. 300,- for en helfarve.. Men pas på! Man bliver addicted :)

    SvarSlet