16.10.2011

Næsten ligesom slik...

Jeg har nu flere forskellige farver på mine negle. Dog ikke farvelade og kun lidt børnehave agtigt.
Men mest af alt, var det fordi jeg ikke kunne beslutte mig for hvilken nuance jeg skulle tage på af de lyserøde.. Så.. Her er resultatet.. Lidt af det hele...



På øverste hånd (den med ringen, ja tak forlovede.. Jeg elsker den!)
Tommel: Hot Pop Pink + Moon Light ' Roses
Pege: Rose Bud + Moonlight 'n Roses
Lange: Gotcha + Moon Light 'n Roses
Ringe: Gotcha + Romantique + Moonlight
Lille: Gotcha + Strawberry Smoothie

Højre hånden (der pt er uden ring...!)
Usynlig Tommel: Strawberry Smoothie
Pege: Gotcha + Romantique + Moonlight
Lange: Gotcha + Moonlight
Ringe: Hot Pop Pink + Moonlight
Lille: Gotcha + Strawberry Smoothie.

Sejt!..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar