03.01.2012

Lidt glimmer til årsafslutning






1 kommentar:

  1. Hej Manja :-)
    Jeg har fulgt din blog og hjemmeside længe og syntes du laver de flotteste negle. Jeg er virkelig fasineret af det du kan, og jeg har fået rigtig meget inspiration fra dig. Jeg vil nærmest kalde mig en fan! Jeg vil rose dig til skyerne, for det er så fantastisk det du kan. Ikke nok med at du er pisse dygtig i det generelle, men du er virkelig også god til at forme og sammensætte farver.

    Jeg hedder selv Sofie og er 17 år. Jeg har lavet gelenegle i omkring 2 år, og jeg bliver bedre og bedre. Mine produkter er fra Nail4you, bestemt ikke de bedste, men gode nok til det jeg skal bruge dem til. Jeg føler heller ikke helt for at investere flere penge i det nu hvor jeg ikke er uddannet endnu. Jeg har lært det af at nørde Youtube, og ellers kigget hjemmesider osv. og resultaterne er egentlig blevet meget gode. Til næste år, på denne tid, regner jeg med at starte på min uddannelse som negletekniker. Jeg vil allerhelst gerne have uddannelsen hos Insight Cosmetics, produktet CND da jeg syntes det er nogle helt fantastiske produkter, og da jeg syntes de uddannede laver gode resultater.
    Hvor har du taget din uddannelse, og har du ellers nogle tips og tricks eller andet du syntes der er vigtigt at vide?

    Jeg håber du har lyst til at svare -
    Mange venlige hilsner
    Sofie
    Blog: www.sw-f.blogspot.com
    Mail: sw-f@nordfiber.dk

    SvarSlet