26.07.2011

Det FNUG'er fra himlen..



og det er ikke sne..

FNUG er ny dansk lanceret neglelak.
Lakken kommer i fin anderledes og funky flaske. Den elsker jeg og den klæder absolut ethvert badeværelse med respekt for sig selv ;)

Farverne er trendy og tidsvarende og der lanceres løbende nye farver.
Jeg ville have postet et billede af lakken på, men det må vente da jeg er i transision til ny computer og mangler mit PhOTOshOP!!!.. Anyways, her ser i billedet af SS kollektionen som rammer perfekt i de nude farver.

Selve lakken er tæt pigmenteret og dækker på 2 lag.
Lakkene har alle et sjovt navn og over-underlak hedder fx: Undercover og Top Model! Elsker det!

Vejl. udsalgspris kr. 120,- Find nærmeste forhandler

2 kommentarer:

  1. Farverne ser meget fine ud! Hvordan holder den? hilsen Katrine

    SvarSlet
  2. Farverne er top lækre, der har de virkelig nail'd it! ;)
    Holdbarhedmæssigt er jeg ikke imponeret, desværre.. Men læg den ovenpå Shellac fx når de synger på sidste vers, så kan man skifte farve lidt tiere..

    SvarSlet