03.09.2011

Men de skal prøves på


Hér er 4 af de nye farver

Først alene og efter med den nye glimmer effekt lak på..





Effektlakken er sjov.. Jeg er ikke den store glimmerlak elsker, da jeg synes glimmereffekten er for vag Dog er det sjovt at se hvordan den er forskellig på de 4 farver.. Jeg er vild med den på den hvide.. Så lidt glimmer på den franske manicure kunne være fint.


Og så synes jeg lige at jeg ville poste et billede af mine egne negle efter at have taget Shellac af. Jeg har kun buffet resterne af og siddet og blevet udtørret i acetone i 10 minutter, så de ser lidt tørre ud, men med en poleringsfil og lidt SolarOil, så er de så gode som nye. Ja, altså såfremt at jeg ikke skulle have min nye kærlighedsaffære på; Masquerade!
Jeg kan ikke helt holde nallerne fra den mørkerøde.. Helt ren, enkel uden sten eller andet. Det er trenden nu... Enkelt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar