12.09.2011

Python Pedi

Her til morgen så man i Go'Morgen Danmark at Bio Scupture havde taget et nyt produkt til sig, som de pakker i egen emballage.
Python slange ham!? Ja, når slangen skifter ham, så gemmer vi det og genbruger det som neglepynt.
Og det ser super fedt ud.. Skide sjov effekt - men jeg skal ikke selv have det på. Bare tanken om at det ER fra et rigtigt levende dyr.. Thanks, but no thanks.. :)

Men det er et nusseabejde at lave neglene og tager tid, derfor ligger prisen på en fuld behandling med slange ham mellem kr. 900-1250,- Men holder så længe som et sæt forstærkning gør eller en Shellac behandling fx.

Looket er længe set i NY, selvfølgelig og her viser Vogue det i deres forårsnummer.


Hvad synes du? Hot or Not?

5 kommentarer:

  1. SÅ klamt! Men fedt ser det ud; kan man ikke få en Minx der ser sådan ud? :)

    SvarSlet
  2. Jo man kan og Minx er billigere og lidt mere øhmm.. humant.. eller.. ja hvad skal man sige, knap så bizart.. Hahaha..

    SvarSlet
  3. Lidt underligt, men også lidt sejt. Altså det skader jo ikke dyret. Men jeg tror dog heller ikke, jeg synes det er prisen værd, når man kan få så mange andre cool negle.

    SvarSlet
  4. Nej det er også det jeg tænker..
    looket er jo fedt, slangeskinds look er fint!.. Men man kan få det med minx go om det er prisen og arbejdet værd; det syens jeg ikke lige pt.
    Når effekten kan opnås på anden vis :)

    SvarSlet
  5. I'm not doing it! Jeg synes det er klamt. :(

    SvarSlet