08.11.2011

Eksamen idag

Heldigvis er det ikke mig selv der skal op! Det er ganske nervepirrende..
Men jeg er på vej ind til hotel på Frederiksberg hvor Insight Cosmetics afholder eksamener for kommende dygtige CND piger!

Jeg glæder mig altid til at se hvad "ungdommen" har at byde på.. Haha, eller i hvert fald den nye generation af negleteknikere.

De skal afslutte eksamen med at lakere 1 hånd med rød neglelak. Jeg elsker rød lak på andre og at lægge en rød lak, for den afslører ALT!..

Men jeg kan simpelthen ikke se mine egne negle med så pang rød, men altså i den gode sags tjeneste er jeg udrustet til fingerspidserne med Shellac i farven "Hollywood" - Troede aldrig at det skulle ske for mig, men den er nu fin... ;)
Hvad synes du? Hvordan har du det med røde negle?



Goooood aften!

8 kommentarer:

  1. ELSKER rød neglelak! Og du kan da sagtens bære de,det ser så flot ud - og ringen er jo bare prikken over i' et :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker den knald røde, men jeg har det på samme måde med sort - det er virkelig fint på andre, men jeg kan ikke lide det på mig selv.

    - Danielle

    SvarSlet
  3. Det ved du jo godt! :D

    - Kat

    SvarSlet
  4. Mjaaah den er jo så fin! Og den er fin i tonen til min hudfarven, men jeg kan bare ikke. Jeg er ikke helt med når jeg har den på.. Men det er skørt, fordi jeg kan heller ikke skrig pink, men sort ja da og glimmer yeps.. Men, ikke rød.. :)

    Kat; I knoooow! Men du er oss' lækker i alt!..

    SvarSlet
  5. Synes det en fed farve, men må nu også tilstå.. at efter jeg er blevet CND pige, så er jeg til alle farver, og masser af glimmer.. :) LOVE GLIMMER!! :) Synes det for fedt man kan "skifte" sine negle ud, som man har lyst til.. :)
    -Gitte

    SvarSlet
  6. Lige præcis.. Jeg holdte desværre ikke den røde ud, så nu har jeg Miss ophia på fra Jason Wu kollektionen, det er alletiders at de tørrer så hurtigt så man nemt kan skifte her i weekenden.. i næste uge bliver Hollywood skiftet ud med Romantique! ;)

    SvarSlet
  7. Hej manja,
    min model syntes at du var så lexi med den røde neglelak, at hun straks scorede den røde jeg havde med til eksamen ;)
    Bortset fra det, så så jeg Medina på MTV i går med nogle super lækre, hudfarvede negle. Har du lavet dem? Hvis ja...med hvad da?
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  8. Hej Charlotte.. Tillykke med eksamen! :)
    Iiih jeg har allerede lavet dem om, blogger dem senere.. Er til bage til Romantique :)

    Medina havde Cocoa på til MTV - hun er jo evig tanned, så den ser meget lækker hudfarvet ud på hende..

    SvarSlet