09.05.2011

Essie French Affair

Essie's forårs kollektion

Jeg er VILD med pastellerne, dog er det måske lige offensivt nok at have alle farver på neglene på éen gang.



Essies nye Coat Azure (den blå) er jeg blevet smask forelsket i. Aldrig havde jeg turde at bruge en blå lak, men Essie overbeviser.

Farverne hedder fra venstre
French Affair
Sand Tropez
Nice is Nice
Topless and Barefoot
Coat Azure




Farverne er lækre og kvaliteten er god, men jeg må indrømme at jeg ikke er synderligt imponeret over Essie lakkene generelt. Jeg synes at de er alt for flydende og under en professionel behandling, er lakken ved at løbe fra mig flere gange. Dog skal det siges at den hitter i den forstand at man bare kan sjuske den på i et tykt lag og samtidig få fin dækkeevne.
Dog ønskede jeg hellere at den kunne lægges nemmere i tynde lag, derved er jeg helt sikker på tørretiden.

Alt i alt nogle fede farver fra Essie.. igen igen..

1 kommentar:

  1. Elsker de nye farver & alt går jo til den ring :) WOW!

    SvarSlet