03.05.2011

WUuuuuuup WUuuuuup!

Så, længe ventet! Langt om længe.. På tide.. Den er landet og JEG ELSKER DEN!

Jason Wu's lak kollektion der er lavet i samarbejde med CND er jo for lækker.



Farverne hedder:
Anna
Miss Wu
Brigitte
Sophia
Veronica
4 lækre farver der så absolut matcher sæsonens trend med jordfarver, nude og nuancer i nuancer. Den sidste 5. farve er "Anna" som i al sin enkelthed skulle efterlade neglene med en "tweet-effekt" eller en let "feathered" look.

Signaturfarven for kollektionen er "Miss Wu" og den Wow'er! Jeg er forelsket i den farve.. Eller.. Også den.. :)
Miss Wu er en meget lys grå og tørrer op og giver en mat overflade. Og skulle man ønske mere shine, kan man forsegle farven med en high-gloss top coat.
Så er jeg også lidt pjattet med Sophia, hun har en meget fin elegance og med sin varme brune nuance giver den lækker elegance til neglene. Og så passer den stort set til alt.
Brigitte er en støvet rosa som passer perfekt til nude læber og et sporty frisk look, som matcher ethvert feminint outfit.
Veronica er en mørk granatæble farve, der er kollektionens klassiker. Den er smuk på en kortere rundet negl eller let firkantet. Meget elegant og klassens pæne pige.
Anna er effektfarven, jeg synes dog ikke at den lever op til forventningerne. Det ligner mest af alt at jeg har taget lakken på lige inden sovetid og har lavet dynemærker i lakken. Hvilket er SÅ ærgerligt, for hvis der er en lak der tørrer på rekordtid, så er det CND.







Jeg ved i hvert fald godt hvilken farve jeg skal have på neglene næste gang. Gør du...?


Farverne kan købes samlet i kit til pris kr. 449,- eller his udvalgte klinikker sælges de også enkeltvis til 109,- pr. stk.
Meeeen, lige præcis denne kollektion skulle få mig til at have 2 farver på af gangen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar