16.05.2011

Mig idag

Fantastisk! Her sidder jeg i toget på vej mod Holte, hvor alle de danske CND instruktører er samlet for at deltage på et opdateringskursus.
Lokationen er på Comwell hotel, desværre er der ikke tid til Spa oplevelser! Men vi bliver SÅ kloge! Det er fab fab! Ny inspiration, ikke mindst fra amerikanske Shelena der er en del af Global Team CND - men også fra hinanden!
Nå'm det jeg ville frem til, var at jeg nu har fundet ud af at jeg kan opdatere bloggen på farten!
Thank the One above for iPhone.

Men tilgengæld kan jeg ikke smide billede på at den glade kugle jeg er idag!
Hav en dejlig en af slagsen!

//Mana..

Hov! Jeg har tilføjet en lille gadget i sidebaren til højre, afgiv meget gerne din stemme til målingen ;-)

1 kommentar:

  1. Kan ikke finde knappen til at abonnere på dine indlæg - øv øv

    SvarSlet