07.05.2011

Latino feber!

I aften skal jeg til 30-års fødselsdag og temaet for festen er Latino!
Det kan jo kun blive et hit, især når vejret er så vidunderligt.

Til det, bliver jeg nødt til at have en kæmpe blomst i håret, for det er indbegrebet af Sydamerika. Så her er en lille trin for trin billedguide til hvordan jeg har ladet mig inspirere af blomstens farver til neglene.. og selvfølgelig også læberne.

Lakkene der er brugt er fra CND og læbestiften, USLU Airlines.



Først blander jeg en frisk basefarve, som matcher både læbestift og blomst nuancerne, og påfører den




Dernæst er der lavet marmoreringteknik med yderligere 2 farver, gul og pink.
Sådan skabes looket!



Meeeeen, måske tager jeg den af og laver HELT gule i stedet for.. Jeg kan ikke helt beslutte mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar